mikä vaikutus tekniikoilla on katsojan silmissä? Pysty- esillepano Pysty- esillepano on selkeä ja erilaiset värit ja mallit tulevat hyvin esiin Pysty- esillepanossa kaikkia tuotteita on asiakkaan silmien tasolla, jolloin hän huomaa koko lajitelman paremmin (etupöytä) Vaa ka- esillepano Vaaka- esillepano saa esillepanon näyttämään runsaammalta Asiakas ei välttämättä huomioi alhaalla olevia tuotteita vaan katsoo vain silmien korkeudella olevat tuotteet vaaka- esillepanossa Symmetristä ryhmittelyä Symmetrinen esillepano on tasapainoinen ja muodostaa peilikuvan molemmille puolille keskiakselista Symmetrinen esillepano on juhlava ja käytetään usein kalliimpien tuotteiden somistuksessa Epäsymmetristä ryhmittelyä Epäsymmetrinen esillepano herättää usein asiakkaan huomion Hyvin toteutettuna tämä on kiinnostavampi kuin symmetrinen somistus Kolmiosommittelu Kolmiosommittelu on mielenk...
Tukkuliikkeisiin tutustuminen Tehtävänämme oli tutustua myymälä-, mainos ja visuaalisten tarvikkeiden tukkuliikeisiin ja kauppoihin. Täältä piti etsiä hintatietoineen mallinukke, päähineteline/ irtopää, sukka-/ käsineteline, koruteline, pleksilaatikko (akryylikuutio/ -laatikko) ja hintaviestinnän tarvike. Nämä tiedot koottiin kollaasiksi.
Kommentit
Lähetä kommentti